27 Haziran 2017 Salı

Anunnakiler Nedir, Ne Değildir?



2014 Haziran’ında Amon Ra; Uzaylı Bir Prensin Yaşam Öyküsü okuyucu ile buluştuğu sırada “Anunnakiler” ülkemizde çok az biliniyordu. Aslında Kadim Astronotlar Teorisinin “Uzaylı Tanrı-Tanrıçalarının” Sümerce ismiydi Anunnakiler. Dünya üniversitelerinde kabul görmüş tüm kadim tabletler, saygın araştırmacılar ve bilimsel araştırmalardan oluşan 250 kaynak ile yazılan Amon Ra’nın bilimsel danışmanlığını ve editörlüğünü ise Prof. Dr. Gökçen Yuvalı Çelik yapmıştı. O günden bugüne bir kitap, sayısız makale, onlarca eğitim ve seminer ile dünya tarihindeki eksiğin “Anunnakiler değişkeni” olduğunu anlatmaya çalıştım. Hala da bunun için çabalıyorum. Geçen üç yıllık sürede yolumdan hiç sapmadan ve her geçen gün kendimi geliştirerek kanıtlı, kaynaklı bilgi prensibiyle insanlara farklı bakış açıları sunabildiysem ne mutlu bana…
Bugünde ülkenin en önemli yazarlarından biri olan Çiçek Sekban Tüfekçi’nin önümüzdeki yıllarda Türk Tarihine büyük hizmet sunacağına inandığım “Ari” kitabında hem karakter oldum hem de danışman olarak yer aldım. Benim araştırmalarım hem Çiçek Sekban Tüfekçi'nin hem de Deniz E Doğru’nun Sechaber'deki Mu araştırmalarıyla birleşince ortaya muhteşem bilgiler çıktı. Yakında Planet X ilan edildiğinde, tarih yeniden yazıldığında ve anunnakiler mitoloji değil olgu olarak kabul edildiğinde bizler görevimizi yapıp vaktiyle bilgileri halkımıza sunduğumuz için vicdanımız rahat olacağız. Ben ve dostlarım bundan sonra da bilgiye ulaşma ve elde edilen bilgiyi kanıtlı-kaynaklı paylaşma yolunda çabalayacağız.
Evet Amon Ra’dan itibaren üç yıl geçti ve ülkede anunnakileri isim olarak duymayan bilmeyen kalmadı diyebiliriz. Hatta dünya da en çok konuşulan uzaylı konusu olarak anunnakileri görebiliyoruz. Hal böyle olunca da bazı yanlış anlaşılmalar, yanlış bilgiler, kanal bilgileri yönünü anunnakilere çevirdi. Bende bir takım sorulara topluca cevap vereceğim:

Soru 1. Anunnakiler’den başka bir sürü uzaylı türü var mı? Neden sadece anunnakileri yazıyorsunuz?
Cevap 1: Milyarlarca galaksi ve trilyonlarca yıldızın olduğu evrende kesinlikle milyarlarca uzaylı türü vardır. Ancak benim alanım tahmin yürütmekten ziyade kadim geçmişten izleri takip etmek. Binlerce tablet ve araştırma sonucunda dünyadaki tüm gizemlerin içinde sadece anunnakileri buldum. Eskiden tanrı-tanrıça dediğimiz bu tür bizden teknolojide ileri anunnakilerdi. Birkaç yerde ise grilerin izine rastladım ancak grilerin anunnakiler tarafından ortaya çıkarılan organik robotlar olduğuna dair görüşlerim mevcut. 

Soru 2. Reptilian diye bir ırk var mı? Anunnakiler reptilian mı?
Reptilian diye bir ırka kadim geçmişte rastlamadım. Anunnakiler ise tamamen insan formunda resmedilmiş ve anlatılmışlardır. Mısır gibi yerlerde ise bazı hayvanlar ile sembolleştirilmişlerdir. Mesela Thot, ibiş kuşu; Seth, eşek; Ra, şahin, Hathor, inek olarak sembolize edilmiştir. Bunlar bana göre sembolden ötesi değildir. Anunnakiler; hem Sümer tabletlerinde hem kutsal kitaplarda hem de dünyadaki mitolojilerde hep insan şeklinde kendilerine yer bulmuşlardır. Anunnakilerin yılan kertenkele ırkı olduğu David İcke ile ortaya çıkmış bir görüştür sadece… Ancak yılan Enki klanının, Kartal ise Enlil klanının sembolü olmuştur…

Soru 3. Anunnakiler neden önemli?
Cevap 3. Anunnakiler şu anda dünyanın siyasetine yön verdikleri için çok önemli…

Soru 4. Anunnakiler nereden geliyor? NASA bizi bu karşılaşmaya mı hazırlıyor?
Cevap 4. Tabletlere göre anunnakiler güneş Sistemimizin en dış gezegeni Planet X’ten geliyor. NASA 1983’ten beridir bu gezegeni izliyor. 2016 Ocak’ında bu gezegenin varlığı iki NASA bilim adamı Mike Brown ve Konstantin Baytgin tarafından kısmen açıklandı. Zaman geçtikçe 10 000 yıllık yörüngeden inilerek 3600 yıllık eliptik yörüngeye sahip olduğu da söylenecek. https://solarsystem.nasa.gov/planets/planetx/indepth

Soru 5. Önümüzdeki süreçte bizi ne bekliyor?
Cevap 5. Enki’nin Kova Çağıyla bilim ve teknoloji bizi bekleyen… Bilim ve teknoloji dışındaki tüm gerçeklikler bir bir çökerken buna ayak uyduranlar yola devam edebilecek…

Çok fazla bilgiyi burada kısaca vermek mümkün değil. Daha fazlası için bloglarım, kitaplarım, araştırmalarım, seminerlerime bakabilirsiniz. Teşekkürler…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder